Thursday, August 19, 2010

BACK!, Hair, and What's to Come!

Hello!

Hi!

Remember me?

.....Stiletto???

The one who said she'd be back Monday the 16th to flood you with vacation pics?

Yeah....I came back to a MASSIVE amount of work and no time to gather pics up at night to get them ready for ya!  I'm gonna do my best to grab the mani pics and get them ready tonight so I can get them posted in the morning for ya! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I had many of you asking after my last post what color I used for my streak!  It's this:
I got mine at Sally's beauty.  It's the brand I always used before, so I decided to stick with that I knew! LOL


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Now, I thought I'd take a minute and let you guys into my chaotic brain and clue you in on what I got in store for ya in the next few months!

First of all I have been planning for a good while now to do a series of manicures based on one of my very favorite things....Disney/Pixar movies!  So be looking for that in the not too distant future!
I havn't decided if I am gonna save them all up and post them back to back, or if I'll just post them as I do them.

Halloween!!!
You all know I suffer from MFPD otherwise knows as Multiple Fashion Personality Disorder, and Halloween just gives me a bigger excuse to branch out and go a little wilder and a little crazier!

Well this Halloween I'm gonna do things a bit differently!

I am gonna do (at least) 5 nail looks, just like last year......

but....

I will also be doing (at least) 5 Makeup looks/tutorials!
I'm pretty excited about the ideas I've come up with so far and can't wait to get started on them!
I've ordered a few things I need to complete these looks and will be getting started pretty soon on them!

I'm thinking of posting the Halloween stuff from October 11th thru the 22nd, in order to give anyone who might wanna use a makeup or nail look, plenty of time to do so.  What do you guys think about this idea?  Do you think those days are good or do you think they are too early to be posting Halloween looks?
Lemme know what you think in the comments please!


Thanks guys!
{{{HUGE HUGS TO ALL OF YOU}}}


10 comments:

L said...

Welcome back, baby!

Megan Harmeyer said...

Glad you're back! Can't wait to see what you do for all the nail looks.

Amberski said...

there you are, I have missed you dear!! Can't wait to see what you have coming up...

mrsrexy said...

You have been missed! I can't wait to see what you have in store for use and the amazing Hallowe'en manis I'm sure you will have!

brittanyhocake! said...

I think the whole month of October is reasonable for Halloween related stuff! I can't wait to see what you've come up with :D

Nicole said...

Oooh! I can't WAIT to see what you do with Halloween - and being that it's my favorite holiday, it's never too early for me! Sounds like so much fun.
Welcome back!

Phyrra said...

Welcome back :)
Raspberry Kamikaze is one of the best colors I've tried from Beyond the Zone. I've tried a few others but couldn't get them to be as vivid.

I'm excited for Halloween!

Kimberly said...

Great to see you back. :)
I'm really looking forward to the nails and tutorials.
Halloween is my favorite holiday too.

Lucy said...

Everything you want to do sounds exciting to me! Love Halloween and everything about it. Would love to see more manicures and makeup looks for this holiday. I should imagine that you'd have tons of work to catch up on. Looking forward to all your going to do. Glad that your back safe and sound.

Evil Angel said...

YAY, you're back! Squishes and love!
Can't wait for the disney mani's!